7+6 dayız 5+3 te kontrole gittiğimde karın ultrasonunda gazdan dolayı görünmemişti. 7+4 te kalp atışı için gittiğimizde karın ultrasonunda gözüktü ama zar zor sonrasında alttan muyane ettiğimizde net olarak gördüm ve duyduk bu problemi yaşayan var mı? Ya da yaşayıp nasıl çözdünüz?