Kızlar 22+4 gebelik var bir kaç kez oldu sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı batıyor resmen hareket edemiyorum o an ağrıdan yarına randevu aldım kontrol için ama yaşayan var mı böyle bir şey internette ve çevremde herkes normal bebek büyüyor karnın geriliyor diyor