didm6134 benimde sata göre 6+4 keseyi yeni gördük canım , birde ben bi kaç tane ilaç ve iğne kullanıyorum , bakalım haftaya gel tekrar bakalım dedi . Benim ki çok yavaş ilerliyor . Bugün betaya baktık 1648 çıktı . Bende 3 farklı doktor değiştirdim. Bana neredeyse dış gebelik diye küretaj yapacaklardı birde.