aysegul2812 Merhaba herkese bir sorum olacaktı 21. Haftadayım uçak bileti alırken ya da uçağa binerken hamileyim diye belirtmem gerekiyor mu?? İlk defa hamileyken uçağa bineceğim tecrübe edenler bilgilendirme yaparsa çok sevinirim🙏💐
Aylaa123 aysegul2812 28 e kadar raporsuz biniyorsunuz 28-35 doktordan rapor alarak biniyorsunuz 36 ve sonrasında rapor olsada ucus yasak almıyolarlar
Razismom aysegul2812 Bende o haftalarda uçak yolculuğu yapmıştım yurtdışına.. Herhangi bir sıkıntı olmadı rahat olun 🥰36 haftadan selamlar
Hcrndgn 28.haftaya kadar raporsuz gidilebilir 36 dan sonra raporlu oldugunhalde ucuz izni yok ama bana sormustular gebelik varmı diye kaç hafta diye