Mymy1617 yani bilmiyorum ben memnjn kalmadım burada da okudum memnun kalmayan, benim Şuan yatarak hamileliğimi geçirmeme sebep oldu, tehlikesi de cabası, en güzel günlerimi her gün yüreğim ağzımda geçiriyorum, erkenden teşhis edilse serklaj gerek kalmaz ilaçlarla açılma tutlabilirmiş ,