Denizkizi17 28+2 💕 Erken doğum riskimiz var eğer zamanında gelirse 9-10 Nisan tahmini doğum tarihi 💕 Cinsiyetimiz kız 🙏 Buhar makinası hariç bütün ihtiyaçlar bitti lohusa tacı terliği kapı süsüne kadar halloldu çok şükür 🙏 Bir iki kargo bekliyorum sonra hastane çantasını da hazırlayacağız yıkayıp ütüleyip herşeyi (riskten dolayı acele ediyoruz biz biraz)
Sadece kıyafet konusunda hâlâ yeter mi diye düşünüyorum ama herkes yeter diyor çoğunu giyemez bile çabuk büyüyor diyorlar..
Bu arada bence alışverişin en masraflı bölümü kıyafetler bence kızlar tek tek alırken göze görünmüyor da bi topluyosun baya fazla çıkıyor 😊