simgenuryilmaz Merhaba geçen hafta kimyasal gebelik geçirdim adetimle birlikte düştü, kimyasal gebelikten ne kadar sonra hamile kalabilirim? Açıkçası korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarım diye :(
Yeniyeniden simgenuryilmaz korkunun ecele faydası yok 6 defa geçirdim 4 sene sonra hamile kaldim aonucta hamile kalabiliyorsun iyi yanını düşün
hyena simgenuryilmaz doktor bana 1 ay sonra yine deneyebilirsin demişti bende şubatta geçirdim bu ay yine denemeye başladım korkuyorum biraz kan verdim sonuç bekliyorum rabbim kolaylıkla hayırlısını versin hepimize