Sabah doktora gittim kalp atışı yok sağlıksız gebelik dedi bebeği besleyen şeyin 2 tane olduğunu haftaya tekrar gelmemi söyledi vakumlama gerekebilir dedi
4 ay önce bir düşük yaptım ama o zaman kendisi düşmüştü yine sağlıksız gebelikti hiçbir sağlık problemim yok gerçekten çok yıprandım artık başına gelen var mı