14 haftalık hamileyim ne zaman gitsem cok sükur hersey yolunda görünüyor ama onu gördükten ıyı oldugunu görmem bana sadece bir hafta yetiyor ondan sonra başlıyor bendee acacaba ıyıı mııı diye burda da kalbi durmuş vs dıye gorunce ıyıce korkuyorum çarşamba günü cinsiyet icın gidicezz hayırlısıyla ama günlerdir nasıl iyi mı dıye surekklı düşünüyorum 🥺🥺🥺🥺🥺