Polyana12 gaz sancısı olabilir. Bende gaz sancısı oldugunda aynen o şekilde oluyor kasıklarda sancı ve soğuk soğuk ter. Daha sonra afedersiniz ishal oluyorum bir süre sonra kendime geliyorum. Ayaklarımın altına sıcak su torbasi koyuyorum bu durumda iyi geliyor. Eğer çok sanciniz varsa bir acile gidin olmazsa hamilesiniz başka bir sorun olmasın