Eğer normal doğum ise bir gün bekletiyorlar sezeryan ise 3 gün bu süre içerisinde bebeğe en çok giden şey beşli hastane çıkışı tulum bu içlik oluyor ya onuda öneririm bebeğin göbek kordonu olduğu için zıbın tavsiye etmiyorum ben bebek bezi bebek pamuğu müslin battaniye bi tane normal battaniye gögüs ucu kremi alt açma bezi çok fazla bişeye gerçekten gerek yok benim bebegim 3 aylık oldu Dediklerim bana yeterliydi brn bi kaç takım yedek olarak almıştım hastane çıkışından hariç 😊