Bersu3434 1993kubra bir hafta daha bekleyin ne alaka hemen kürtaj geç döllenme olabilir bekleyelim diyen doktora gidin bir dahakine diğerleri kestirip atmış gibi
Nura1997 1993kubra sabrli olun biraz daha bekleyin. Bende de o haftalarda doktor haftasina tam uygun degil demisti. Bir haftaya yakin geri demisti. Ikili test kontrolune gittigimde ama gelisimi iyi haftasindan onde dedi. Daha cok kucuktur belki de ondan
Duruu3 1993kubra rabbim o bebeği sana tudundursun sıkı sıkı inslalah sağlıklı hamilleik geçirirsin canım benim
Havva_6165 1993kubra bebeğin kalp atışını zaten o haftalarda bakılması biraz zor oluyor ben 8,9 haftalarda bakmıştım bekleyin derim