Tictack Merhaba mememde çok ağrı yanma olduğu için doktora gidip ultrason çektirdim. Mememde iltihap çıktı 😞 genelde emzirirken oluyor diye biliyordum çok şaşırdım doktor antibiyotik verdi 10 gün sonra tekrar ultrason istedi acaba başına gelen var mi 😞
esca344 Tictack ben de aynı şeyi yaşadım hatta enfeksiyon dağılırsa geçmezse operasyon gerekiyor demişti bana hamileyken yaşadım ben de ilk kez neyseki operasyona gerek kalmadı antibiyotik geçiriyor merak etmeyin
Tictack esca344 sizin belirtileriniz neydi peki kaçıcı haftanızda yaşamıştınız hatırlıyor musunuz? Hamilelikte yaşayan çok az gördügüm kadarıyla cunku herkes emzirirken yasiyor
esca344 Tictack yanlışınız var burda hamilelikte yaşayan da çok oldu hatta daha yeni birkaç kişiye de yorum yapmıştım 20 küsürdü haftam net hatırlamıyorum memede ağrı kızarıklıktı tek taraflı. senin dediğin emzirmede yaşanan mastit ama hamilelikte de çok sık yaşanıyor
Tictack esca344 sizden başka kimse yorum yapmadığı için yaşayanların az olduğunu düşündüm. Acaba bu neden oluyormuş doktor size bişey dedi mi benim mememde bir çok kist çıktı bitane kstin çevresi iltihap olmjş
esca344 Tictack evet canım bende de kist cıktı birden fazla herhangi bir sebebi yok kistler için de zararsız dedi memenin genetik yapısında oluyormuş onlar