Hatceninblog Neslihankrhmt ya benim doktorum boyunu ölçemem artık iki büklüm olduğu için diyo sizinkiler nasıl ölçüyo 🥲
12moom Neslihankrhmt merhaba bende 37 ye giricem merak ettim de neden sizinki 37 de doğacak sancinizz vs mi var
merimiri Hatceninblog uyluk kemiğine bakılıyor diye biliyorum onu 7 ile çarpınca sonuca ulaşıyorsunuz ultrasonda kağıt varsa elinizde (FL Yazan kısım )
Hatceninblog merimiri onu biliyorum ama sorduğumda ölçemiyorum diyor kilosunu söylüyor sadece, o yüzden son verdiği ultrason kağıdına da boyu için bakmadım açıkçası
merimiri Hatceninblog Oda öyle çarpıp söylüyor işte aşağı yukarı çokta boyu doğru bilemiyorlar 1 cm aşağı yukarı olabilir
Pembebulut_ Merve_31 yok demedi hatta bana da çok geldi 3 kilo falan bekliyordum ben 😅 diyet falan vermedi güzel dedi
rbulkr34 PkosluAnne ya hadi bakalım 3500 kadar alabilir dedi doktorumuz bizimde bende normal düşünüyorum umarım 40.haftaları görmeyiz de görürsek işimiz zor sezeryan gibi durur 😅
Zeyela rbulkr34 benim 37 de 3540 gramdı çok merak ediyorum pazartesi kaç oldu acaba doktora gideceğim sezeryan olacağım
Gmom PkosluAnne 15 16 kilo aldım. Çok fazla ödemim var ellerim ayaklarım davul gibi. Sinir sıkışması oldu hatta iki elimde de 😢