Valla ben devlete gitmiştim bi kere oradaki doktor çantasından broşür çıkarıp vermişti tabiki komisyon kazanıyolar özel şeylere yönlendiriyorlar , insanlar ilk anne oluyor endişeleniyorlar bundan faydalanıp yönlendiriyorlar. Ee. Bizde korkuyoruz yaptırıyoruz bence genetikte bişey yoksa akraba evliliği geçmişte düşükler bence gerek yok. He varsa hastalık bileyim ki doğurmim diyenler vardır bilemem.