Neslihankrhmt İlk doğumum olacak nasipse,bebek ters olduğu için mecburi sezeryan olacağım inşallah, ama korkularım var, ağrıdan acıdan korkuyorum, lütfen rahatlatıcı şeyler söyleyin 🤐😥
BenSenO33 Neslihankrhmt minik bebeğin yanında oldu mu insanın gözüne acı ağrı görünmüyor canım o kadar abartacak bişey değil benimde 2. Sezaryenım olacak 23 eylülde 🥰
Acarnesli Neslihankrhmt Bende ayin 16 sonda sezeryan olucam makat geliş bebeğim döner diye bekledik ama dönmedi sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil
Zehrayza Neslihankrhmt ya ben ilk bebeğimi sezaryenle aldım kucağıma hem aşırı rahattım hem de hemen ayaklandım o gün bile bebeğimin altını değiştil ertesi gün eksikleri için gidip alışveriş yaptım hatta sonra ki gün uzun yolculuğa çıkıp yolda restaurantta yemek yedik falan ne kum torbası ne bastırma hiçbiri olmadı tamam acı çekiyorsun tabiki ağrın oluyo ama bi zahmet yani çocuk doğurmak kolay değil normalde olsa sezaryende olsa biraz ağrılı bi süreç sonrası zaten hemen toparlıyor insan ben genel anastezi olmuştum şuan ikinci gebeliğim spiral anestezi olmak istiyorum hem bebeği göreyim hem de çabuk kendime geleyim diye o kadar rahat ol yani
Zeyna27 Neslihankrhmt bugün 2. Sezaryenimi oldum çok şükür iyiyim bence hiç korkmayın bebeğinize kavuşunca hiçbir şey gözünüze gelmiyor
Acarnesli Etraftan kötü doğum hikayelerini dinlemeyin anlatan olursa susturun kendinizi onların hikayesine göre karşılaştırmayın