Sedakrt Kızlar pazartesi günü gitmiştik hastaneye keseyi görememişti doktor . Bugün tekrar çağırdı ve keseyi gördü ultrasonda 4+2 yazıyor daha çok yeniyiz🥰
Sedakrt Nurcanyks oğlumdada 5+3 te görmüştüm. Aslında son adet tarihime göre 5+3teyim bugün ultrasonda 4+2 çıktı ☺️