Kızlar merhaba 21 haftalık olacağız nasipse , sol kasığımda acıma hissi var ara ara hissediyorum yoğun ve sürekli geçmeyen birşey değil . Tedirgin oldum başına gelen varmı? Sağ tarafımda birsey yok bu arada içim bi huzursuz oldu pazartesi genel ultrason var beklesem mi beklemesem mi onu düşünüyorum