Diamondstallion 16+3 de yaptırdım, hiçbir doktordan duymadım eskişehiri ama çok insan gidiyor gidebilen ben gittiğimdede çok fazla kişi vardı paralılardan ne farkı var diye sorucaktım ama heyecan ve telaştan unuttum oanda, bana genelde özele gittiğim doktorlar önerdi bence para tuzağı diye düşünüyorum her hastanenin kendi anlaştığı bir firma var direk ona gönderiyorlar, şehir hastanesindeki doktor gerek yok bile demişti