1tosbikannesi basın sağ olsun canım benim. Seni o kadar iyi anlıyorum ki geçen sene bende 23 haftalık ikiz bebeğimi kaybettim ağlama seslerini duydum ama resimler hariç bir kere bile görüp koklayamadim evlatlarimi. 30 Eylül’de 1 sene olucak. Oysaki ben en çok eylül ayinu severdim. Şuan eylüle girdik ama o kadar strest içindeyim ki. Ama diyorum rabbim bizi cennetinde kavusturucak inşallah. Acini yasa canim. İçine atma içine atarsan surekli açın tazelenir. Sonra yavaş yavaş kendine gelmeye calus. Tabiki unutmucaksin ama insan bir şekilde yaşamaya devam ediyor. Biz onlara kavusucagimiz günü düşünerek kendimizi avutucagiz .🌸