Ozlem9235 Canım ben hergun ceviz yumurta muz süt kasar peynır haftada bır balık bır et yada köfte dıger gunler sebzeyle beslendım doktorum 2 hafta onde oldugunu gelısımınn herseynn guzel oldugunu soyledı ama kılosunu ögrendıkten sonra artık yemıyorm bunları burdada takıp edıyorm benımkısı baya ırı genellemeye göre normal dogum istiyorum sezeryandan cok korkuyorm sende bu sekılde beslenırsen alır bebek kılo hepımızın hakknda hayırlısı olsun 🙏🏼