Dilaralav Kızlar betam çok mu düşük gebelik yeni mi oluşmuş ya da geç döllenme mi diye düşünüp duruyorum. Dün idrar testinde silik çizgi görünce dün akşam acilde kan verdim beta 9.93
Dilaralav anonim384 bu beni biraz rahatlattı teşekkür ederim canım 🙏🏻 belki benim de geç döllenmedir çünkü adete 1 gün kala kan verdim ben ve 9.93 çok düşük geldi
Dilaralav Oksuruksurubu yok ancak pazartesi günü verebileceğim. Daha çok yeni sanırım inşallah düzenli şekilde artar dua edin lütfen 🙏🏻