Ilk gebeligimde prima kullandim sonra zam felan olunca molfixe gectik molfixte de bi donem pisik bi donem normal olunca cok zorlandim bimin kendi markasi olan beze gectik ve prima gibi cok az pisik oldu ishal olunca felan ve asla sizdirma yapmiyor islak mendil icinde ilkte babyturco kullandim ince ve kuru simdi ise uni baby ay ay olani var onu kullaniyorum kalinda gayet memnunhm