Metehan12 7 haftalık hamileyimm malasef şehir dışında olduğumdan dolayı doktoruma gidemedim. Kahverengi leke geliyor akıntı şeklinde hafif. Bu sizce sıkıntılı bir durum olabilir mi.
Hdyee42 Metehan12 eger adet zamaniniz ise normal bir durum ben her ay adet vaktinde bir gun kahverengi leke veya siyah pıhtı yaşıyorum. Ama kahverengi kırmızıya dönerse sıkıntı. Gelen leke yogun mu azcik mi
Berrakk39999 Metehan12 Kırmızı değilse çok endişelenmeyin ama Doktorunuza bir şekilde ulaşmaya çalısın bence progestan başlatması gerekebilir
Fatmatev Metehan12 bende 17 haftalık gebeyim çarşamba günü kahverengi leke geldi bugün doktora gittim doktorum hamileliğin hiçbir döneminde normal değil tekrar olursa yine gel dedi
Metehan12 Hdyee42 leke az ama yinede dediğniz gibi adet zamanımıza denk gelmesinden olabilir birde adet ağrısı gibi karnımda ağrımıştı