Bayan_melek Kızlar ben 34+5im en son geçen hafta kontrole gittim herşey yolunda gidiyor şimdilik doktor beni taa ayin 30unda çağırdı o zamanda 36+3 olucam insallah ama 3 haftada çağırması normal mi acaba devlete gidiyorum bu arada
Mhtpbyrk Bayan_melek ben 23+1 oldum 2gün önce gittim herşey normal artık ayda bir gelirsin dedi bence normal bir sıkıntı çıkmaz inşallah 🙏🏻🙏🏻
Ozge1008 Bayan_melek benim gittiğim hastanede 35 haftadan sonra doğumhane tarafına kontrole gönderiyolar. Size öyle bi şey dediler mi?
nedensiz canım benımde aynıydı 1 ay sonra gel dıgordu 36 haftadan sonra her hafta cagırmaya basladılar eger sorun olursada 3 gune bır cagırıyorlar yanı sorun yoksa normal bu aralıklar
Bayan_melek nedensiz burda okuyorum her hafta gidenleri acaba bende mi sorun var dedim ama iyimis o zaman😊
Ahahgshrbbr Bayan_melek hic sorun yok canm bende gecen ay gittim su anda 36 haftaligim ama ayin 25 infe gel dedi ve o zamana 36 bitmis 37 ide yarilamis olucam bende devlete gidiyorum ve dogum yerim hala hazir bile degil
Bayan_melek Ahahgshrbbr devlette dogum yeri belli oluyo mu ki anlamadim normal doğumhanede olmuyor mu
Ahahgshrbbr Bayan_melek yok kiz nerde dogum yapcagimi karsrlastirmadim ozel mi yoksa devletmi die ikisinede gidiyorum :D
Msdlnmn Bayan_melek ben 17 yim bi aya bir gidiyorum bildigim kadarıyla son zamanlar ger hafta cagirmasi gerekiyo canim benim