Fatmaa06 ılk gebelıgım nısan ayında olmuştu öğrenmeme 3-4 gün kala ben başladım balık kokuyor turşuyla gıdelım yıyelım emınonune diye oysakı asla ağzıma vurmam gıttık yedik 3-4 gün sonra hamile olduğumu öğrendim.
Şu ankı bebegımde nısan ayında oldu ben 1 hafta kala başladım balık yıyelım emınonune gıdıp turşuyla diye hatta esım hamıle olmayasın dıyıp duruyordu oysakı tedaviyle bile olmamıştı 1 seneye yakın ve hala balık sevmem gıttık yedık 1 hafta sonra hamıle olduğumu öğrendim.
Benim hamılelıkler Nisan ayında oluyor ve balık ekmek ısteyınce canım hamıle olduğumu anlıyorum😂
Bır daha çocuk ıstemezsem nısanda zıncır vurulan kendime😀