Baby_B Fyzblky Ne güzel iste😁 13.haftadayiz kusmalarim 5 den 1 e düstü Belirtisiz yasayan cok kisi var☺️
cansulina1405 Fyzblky benimde öyleydi hiç bir belirti yoktu regl olmamaktan başka, 12 haftalığım şuan 🙈
Aloudn Fyzblky Bulantım yok onun dışında halsizlik, yemek yiyememe, kasık ağrısı ve gögüs şişkinliği gibi belirtilerim var bende şaşırıyorum bazen kusma yok diye ama olabiliyormuş belirti olmama durumu 7+5 bende
Kubratesma Fyzblky ben de 8 hafta olacağım yarın. Hiçbir şeyim yok neden bilmiyorum 😂 5 ve 6. Haftalarda kasık ağrısı göğüs ağrısı iştahsızlığım vardı. Şu an onlar da biraz düzeldi sadece göğüs ağrım var. Bulantı falan henüz hiç olmadı
Fyzblky cansulina1405 Maşallah 🧿 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸 Herhalde genetik bu olay anneme de böyleymiş 😄
ozgmom cansulina1405 Benimde 12. Haftam bir gün daha cok midem bulanıyor bir gün daha iyi oluyorum. kasık ağrısı olsa korkuyorum kesilse de korkuyorum. Sizde durumlar nasıl acaba
Aloudn Fyzblky Benimde ilk zamanlar öyleydi sürekli yiyordum şuan mecburiyetden yemek yiyemediğim için meyve tüketmeye calısıyorum
Hasret18ayaz Fyzblky bende 7+2 yım hiçbir belirti yok oglumdada 8. Haftada falan başlamıştı bulantılarım ama sonra illallah ettirdi
ikibaloglanannesi İnşallah olmaz. 7 haftaligim ikinci gebelik bunda kusma yok ama yoğun bulantı igrenme iştahsızlık var
Fyzblky ikibaloglanannesi Allah yardımcın olsun bol bol kabak çekirdeği ve elma ye çok iyi geliyor diyorlar
ikibaloglanannesi Fyzblky ne denedi isem ilaç dahi iyi gelmedi. İlk çocuğumda da böyleydim😂 inşallah bir an önce geçer🙏🏻