Edaacar-ozkan canım ben de sigara içiyordum ilk kızımda hamileyken tiksindim emzirme sürecinde içmedim ikinci kızımda hamileyken doğuma kadar içtim doğumdan sonra bebeğimi görünce bıraktım şimdi üçüncüye hamileyim başlarda çok içiyordum şimdi günde 1-2 tane içiyorum emzirince asla içmeyi düşünmüyorum. Ama şunu örnek vereyim bir arkadasim hem hamileyken hem de emzirme sürecinde içti bebeginde gelişim geriliği oldu şimdi bebeği 5 aylık ve bebekte mamaya başladı emzirmeyi bıraktı çocuk kendini toparladı sigara sütten bebeğe geçip gelişim geriliğine sebep oluyor bebeğini düşünüyorsan bırakmalısın bunun için hastanelerde sigara bırakma polikliniği var destek alabilirsin 🙂