Dkblz o zamanlarda elbette zorlanmışsındır ama geçmiş anladığım kadarıyla sezaryen geçen birşey değil o yara yeri hep kaşınıyor kışın ağrı yapıyor ve orada his kaybı oluyor kaşıdığını bile hissedemiyorsun 20 yıllık sezaryende bile aynı şikayetleri duydum bunları bil en azından kararını ona göre ver