Burda bazılarınız neden hanımefendiye durduk yere yükselmiş anlamadım? Aslında sezeryanı kötülemiyo tercih edilmesindeki sebebi sormuş,olanada saygı duymuş.. herkesin kafasında bi doğum şekli var ama şartlar tabiki son ana kadar değişebiliyor sezeryan dersin normal olur,normal dersin sezeryan olur.. ikisininde zorlukları var ikisindede dikiş var,ikiside zor ve destek alınması gereken süreçler.. hanımefendide bu başlığı açarken bunu çok farkında şekilde soru sormuş sadece burda yükselenleri anlamak imkansız 🙏🏻 ve evet,keyfine sebep yokken,neden yokken yurtdışında sezeryana almıyolar.. doktorlar bunu neden bu kadar destekliyo diye bu ülkede sorması çok doğal..