Sarina98 ıyyy allah affetsın allah herkese bu duyguyu versin şükürler olsun ama yok bacım ozlemıyorum çok çocuk ıstıyorum ama hamılelık korkuma yok yanı, on çocuk bakarım annelık yaparım ama o 9 ay ıskence. gebelıklerım rısklı serklaj erken dogum düşük rıskı derken berbat gecıyor o yüzden Şuan tek ıstedıgım xamanında sağlıkla çocuğumu doğurup hamılelıkten kurtulmak, ama bı çocuk daha ıstıcem keşke taşıyıcı anne olsa ben sadece çocuğu alma kısmını yapsam