Merhabalar ben yeni hamileyim bundan önce iki tane düşüğüm var kan pıhtılaşmasi için test yapıldı bir hormonumda protein C de düşüklük var doktor bana hamile olduğunu öğrendiğin zaman ilaç yada iğne kullanman gerekiyor dedi geçen sene dün farklı doktora gittim artık bunun için ilaç vermiyoruz gerek duyulmuyor dedi ve bana hiçbir ilaç yazmadı içim rahat etmedi