-sum- içini ferah tut bana neler dediler 4 buçuk aylıkken gebeliğimin sonlandırılması gerektiğini söyledi doktorun biri üçlü taramam riskli çıktığı için suan 34 haftalığım Allah’ın izniyle ocağın ilk haftası doğum yapıcam hersey yolunda gidiyor fetal dna yaptırdım hiç bir hastalığa rastlanmadı ki rastlansayfı da bir kere bile aldırmak aklıma gelmedi ne gelirse allahtan gelir dedim dua ettim