40 günümüz kaldı çok heyecanlıyım hemde ara ara korkularım oluyor nası bi doğum olucak diye yürümekten korkmaya başladım ya bişey olurda hemen doğarsa günü gelmeden hastalık değerse iyice büyüsün öyle gelsin bağışıklık sistemi dahaa güçlü olmuş olur dışarıya daha iyi uyum sağlar diye düşünüyorum eşim sağolsun tosunumuza bişeycik olmaz korkma annesi diyor o öyle deyince bebek de tekme atarsa oda onay vermiş oluyor babasının konuşmasına havalara uçuyor eşim