Merhabalar benim 3. Sezaryenim.olacak 2 çocuk istemiştik hep 2. Bebegimi erken dogum sebebi ile 2 gün yaşadıktan sonra kaybettik. Bu son şansım gibi düşünüyorum bedenimde psikilojimde kaldırmaz bir dogumu daha ve cok korkuyorum hergun endişe stres korku var nasil olacak nasil toparlanırım diye cokmu zor kötü geçiyor acaba