NNurBzk Pazartesi akşam vermiş olduğum kan sonucum 220 bugün sabah verdiğim kan sonucum 390 normal artış varmı anlayamadım düşük sonuç regli 7 gün geçti
fairytale_ NNurBzk az artmış biraz ama belki geç döllenme olduysa ondan kaynaklı artmamışta olabilir bence bi kadın doğum uzmanına bakılın hayırlı haberler alırsınız inşAlllah
Hasret18ayaz NNurBzk benimde az arttı ama çok şükür bugün kalp atışını duyduk herşey yolunda bu iyi ornegim birde bir önceki gebelifim var maalesef düşükle sonuçlandı kürtaj oldum
Ebruaslan-21 Bana da az gibi geldi , normalde iki günde bir %60 civarı artmasi bekleniyor , bir kadın doğum uzmanına görünün derim .
NNurBzk Bir dış gebeliğim var onda çok hızlı yükselmişti bugün 700 civar falan olması lazım diye düşünüyorduk çok düşük geldi ilkini akşam 8 de vermiştim bunu sabah 8 de verdim fark eder mi bilmiyorum kafam çok karıştı doktorumdan haber bekliyorum hafif lekelenmem var
NNurBzk Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde öyle olur uzun zamandır bekliyoruz hayırlısı rabbimden 🙏🏻