Gmom Bugün 24 eylüle sezaryen günümü aldım. Var mı aynı güne alan çok heyecanlıyım 🥹 38+4 olmuş olacağım 🙃
Anneolmahayali1 Gmom hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun kuzum bende haftaya gün alacağım inşallah 😍 3 hafta önden gidiyor bakalım nasıl bir tarih belirleyecek
Gmom Anneolmahayali1 benimde 5 gün önden gidiyor daha erken alalım dedi ama ben beklemek istedim umarım daha erken gelmez 🥲