Afram05 Bugun benim hasta olamam lazimdi ama olmadim hic bir regl belirtim yok agrim yok siskinligim yok sinirim olurdu oda yok. Ama test yaptim negatif, lekelenmede yok sizce hamileysem cikmaması normal mi moralim bozuldu negatif gorunce:(((
Nurcanyks Afram05 belkide regl olacasiniz gün içersinde yada geç döllenme olabir adetiniz geçerse kan verin istersiniz
Afram05 Yurtdisinda yasiyorum kan istedigim zaman veremiyorum, testin negatif olmasına gercekten cok üzüldümmm