Evrim-96 Merhaba hanımlar 4+4 günlük hamileyim ve çok bel ağrısı var bugün normal mi sizce yoksa doktora gideyim mi kese görünmez diye pazartesi bekleyecektim
Gzde_defne Evrim-96 leke veya kan gelmediği sürece sorun olmaz canm.ne kadar gec gidersen o kadar iyi belirsizlikte kalmazsın.öteki türlü yok kese görünmedi bebek görünmedi kalp atışı duyulmadı hep stres..
Smbemdy Evrim-96 ben keseyi gordum ama benimde bel agrim var rahatsiz edico sekilde karnim kasiliyor sanki. Doktor sonrasi bilgilendirirsenjz sevinirim.
Evrim-96 Smbemdy merhaba doktordan çıktım şimdi bel ağrım için bir şey demedi ama ben üşüttüğüm için olabilir kese görünmedi ama alttan bakınca tahim duvarı kalınlaşmış gayet güzel yakında kese görünür dedi 🙏🏻
Evrim-96 Smbemdy haftaya salı gideceğiz nasip olursa inşallah biz de duyarız sizin duymanıza sevindim 🙏🏻