Canım benim doktorum duphalac şurup önerdi hamileler gönül rahatlığıyla kullanabiliyor çok fazla ıkınma durumu olmasın ve doğum erken başlamasın diye vermişti git doktoruma danış ve onaylarsa kullan ben Şuan 14 haftalık hamıleyim ve kabız olduğumda kullanıyorum çokta rahat ediyorum