Evrim-96 Merhaba kızlar 4+4 haftalık hamileyim inanılmaz bel ağrım var sanki yarılıyor yatıyorum öyle bir şey de yapmıyorum böyle olan var mı acaba doktora gitmeli miyim kese görünmez diye pazartesi bekleyecektim