GE-20 Kızlar merhabalar allahın iziniyle haftaya sezeryanla bebiş geliyor🤍 süt gelimini hızlandırması için ne yediniz içtiniz öneriniz nedir🙏🏼 ben incir tüketiyorum şuan onu önerdiler varmı diyeceğiniz güzellikler
Karakurt GE-20 2 çocuk annesı olarak canım sadece su fazla tüket çünkü ilk oğlumda hem yemek tarzı şeyleri yedim artsın diye suyu normalde de çok içen biri değilim çok emziremedim ama küçük oğlumda bol bol su içtim baya sütüm oldu
Rabiagzlcn GE-20 ıkı gun sonrasında gelmıstı benım nırmal dogum oldugu halde ama eve gelıp dus aldıktan sonra sütüm geldı ılık sıcak su gogsunuze tutun cogalıyor bol su ve hurma
minigim__1 GE-20 incir uyutması derler bizim orda incirle sütü kaynatıyosunuz tadı çok güzel süt içinde bende bayağı etkili olmuştu
Esum48 GE-20 ben dut kurusu ictim sadece ilk zmana. Sezaryen oldum 3.gun geldi sutum 😊 tavsiye ederim
Buglem_38 GE-20 rezene çayı süt yapıcı özelliği var emzirme surecimde bol bol tükettim ve ayrıca su çok iç ki anne sütünun yüzde 80 i sudan oluşuyor çünkü onun harici yiyecek olarak havuç tahin buskivi et bunlar da güzel süt yapiyor