Adetimin gecikmesinin 6 günündeyim bundan 5 gün önce test yaptım erken gebelik silik çizgi çıktı kan verdim kanım 3.0 çıktı sağlıkçı arkadaşım var gebelik yeni olusmaya başlıyor olabilir dedi veyahut geç döllenme vs hala adet olmadım belirtilerim devam ediyor dün geç 4-7 olarak midem bulandı ara sıra yokluyor sanki baş ağrısı da eklendi bunda bu şekilde olup öğrenen çevremde bir kaç kişi var sizde de var mı acaba ?