Kızlar bugün 17+1 olduk dün kontrole gittim bebeğimin gelişimi gayet iyi dedi boyu 19 cm kilosu 280 grmış 😍 hamile kaldığımda 45tim 12 haftalıkken 50 olmuşum doktorum kilo almayacaksın demişti ama ben aç kalamıyorum sürekli yemeye devam ettim ama dün tekrar tarttığında 50.4 çıktı sadece 400 gr almışım bol yürüyüş yap kilo almamaya devam et son aylarında birden alacaksın çünkü dedi sizler ne durumdasınız 😍😍