Zerrinnn ayyy kilomu hiç dillendirmek bile istemiyorum ama sizin gibi konuya hakim biri olunca paylaşmak istedim boyum 1:65 67 ile hamile kaldım şu an 76:((( 22. Haftama girdim sayılır 22 haftada 9 kilo almış bulunuyorum sizce aşırı mı doktorum çok da aşırı değil sağlıklı besleniyosun dedi cidden paketli gıda abur cubur hiç yemedim tatlıyı da hafta da bir iki kendi yaptığım ya da dışarda davette yedim nasıl aldım ama ilk başlar meyveyi çok abarttım közüm oluvak sürekli poratakal Aires’in hareketsizlik de eklenince böyle oldu galiba hamilelikten önce de diyetisyen be sporla 10 kilo vermiştim😄