Merhaba, ben de 30 haftalıkken aynı şikayetlerle hastaneye yattım. Ciğer geliştirici, magnezyum serum tedavisi oldum. Şuan 35 haftalığım 35 haftaya gelene kadar her hafta sancım artıkça hastaneye gittim ringer serum, sıvı takviyesi yapıldı. Sıvı sancıları rahatlatıyor. Şuan 1 cm açıklığım var ama suyum gelmedi bu şekilde 5 hafta geldim. Endişe etmeyin bol bol su içip dinlenin ayakta kalmayın. Ben hem devlete hem özele gidiyorum bu süreçten beri iki doktorumda endişe etmemi söylüyor bebek 2.5 kg geçtiyse korkulacak hiçbir şey olmadığını söyledi. Bu haftalarda sancı olması normalmiş rahim kendini normal doğuma hazırlıyormuş. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🤍