elifbas Merhaba ben 2 senedir özel bı şirkette çalışıyorum hamilelikten dolayı ayrılınca kıdem ve ihbar tazminati alamıyorum gözüküyor bilgisi olan var mı bu konuda?
heyben elifbas merhaba, evet alamıyorsunuz ne yazık ki.. sadece evlilik sebebiyle ayrılırsanız alabilirsiniz