Kızlar bu sabah sag kasıgım aniden bi agri girdi resmen bagırdım bi kac dk sürdü belimde geldi nefes al ver al ver yapark düzeldi kırapmı sancımı anlmadım şimdide hafif sanki adeti olcakmışım gibi agrı var hiç yokmuş gibi diyelim sancım var 36+6 haftaya kadar dogum olmsa Çarşamba Perşembe sezeryan ola bilirim