cauuv1 bende sizin gibiyim bugün 9 günüm gecikmenin beyaz akıntım var dün şeffaf akıntım çok vardı bugün yine beyaz kasık ağrım var ben bu ay Ovulasyon testı kullandim adetıme bi kaç gün kala çatlama gördüm ben geç döllenmeden şüpheleniyorum gittım doktorda aynı şekilde 10 gitmiştım negatif çıkmıştı ama ultrason dan baktığında rahımde kalınlık var gebelikte olabilir adet olmadığın için de olabilir şüan negatif çıksa bile bi hafta daha beklıcez dedi o negatif cıkmiştı şüan yine bi haftayı beklıyorum hepımızın hakkında hayırlısı inşallah