Berfincicek hayir suan 28 haftaligim,doktor şeker yüklemesi yapmayalım evde şeker kontrolu yap dedi,2 gündür bakıyorum,tokluk cok iyi 110 çıkıyor 120 çıkıyor ilk 1. Saat bak dedi sadece ama açlık sabahları biraz yüksek çıkıyor belki dün akşam meyve yedim tatlı yedim diye olabilir diye düşünüyorum